Sunday 15 April 2012

krek krek~

aku suka baca blog orang...
mungkin sbb tu aku buat blog...
blog yg lama dulu aku rajin la sikit nk update cerita slalu..
tapi yang ini, x ada idea n malas...
ushar2 jugak blog2 lain,tengok2 apa yang best utk diceritakan...
tapi x ada satu pun yang boleh di ikut...
ada yg cite pasal pegi melancong...aku pulak tersekat kat U ni x pegi mana2...
ada cite pasal gadjet....aku plak hampeh psl benda alah mcm tu...
ada cite psl pasangan, perkahwinan, pertunangan......aku plak...jauh lagi nk sampai fasa tu...
ada cite psl fesyen..aku paling minat fesyen....tapi x reti plak aku nak bercerita pasal tu....
kesudahnyaaa x ada apa pun yg nak dicite....
kesudahnyaaa cite pasal diri sendiri jugak....hati, perasaan, apa yang terbuku dalam hati ni....




0 comments:

Post a Comment